jacko

Trådstartare
Vad händer med de användare vars inlägg trianglas för "mobbing"? Dvs har en väldigt otrevlig ton? Blir de avstängda direkt? (Har flashbackincidenten i färskt minne)

Sv: Mobbing

Det är väldigt sällan någon stängs av direkt om det inte handlar om rejält grova påhopp. Vanligen raderas väl påhopp om de anses vara över gränsen och om man ser ett mönster varnas och eller stängs användaren av.

Hör gärna av er via PM om det är någon specifik användare ni vill att vi kollar närmare på.

Oftast finns det två sidor i en diskussion, rätt ofta kan båda sidor bete sig lika illa vilket ofta leder till att vi låter diskussionen fortsätta. Om bara ena sidan beter sig illa känns det som jag ser det betydligt enklare att gå in och agera.
Men vi behöver er hjälp via rapportera-triangeln, ett stort tack till alla som hjälper till med detta!

Sv: Mobbing

Nej, gudskelov är tonen på Bukefalos helt annorlunda än på Flashback!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 914
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Dejtingtråden del 38

Hund, Katt, Andra Djur