Mjölkstockning och feber

Sv: Mjölkstockning och feber

Har du ullinlägg? Jag hade ullinlägg hela amningsperioden med mina barn, jättehärligt mitt i sommaren. Men tog jag bort dem så pang, så var mjölkstockningen där...Jag skyddade även brösten när jag hämtade mat i frysen osv...

Sv: Mjölkstockning och feber

Kan man bara amma på ett bröst? Det skulle jag nog nästan vilja göra... Det bröstet som inte krånglar är så mycket mindre än det andra så skulle det växa så gör det inget, idag skulle jag inte visa mig i t-shirt... Men hur "avvänjer" man det andra utan att det blir stockning?

Jag har värmeinlägg som jag använder när jag går ut. Jag är frusen av mig och har alltid en tröja/kofta/fleece på mig inne. Men råkar jag glömma bort värmeinläggen och t.ex. somna med dem på så är brösten helt svullna och fulla av knölar.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tagit sista tabletterna Penicillin i morse som jag fick utskrivet för 10 dagar sedan pga öroninflammation. Hade lite feber då men den...
Svar
7
· Visningar
619
Senast: Kristall10
·
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 401
R
Gravid - 1år Jag är gravid och orolig för det mesta. Eftersom jag är 40+ är jag väl medveten om att det är en ökad risk för missfall m. t. p. min... 2
Svar
38
· Visningar
3 104
Senast: Roheryn
·
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 254
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka