Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har du ullinlägg? Jag hade ullinlägg hela amningsperioden med mina barn, jättehärligt mitt i sommaren. Men tog jag bort dem så pang, så var mjölkstockningen där...Jag skyddade även brösten när jag hämtade mat i frysen osv...
Kan man bara amma på ett bröst? Det skulle jag nog nästan vilja göra... Det bröstet som inte krånglar är så mycket mindre än det andra så skulle det växa så gör det inget, idag skulle jag inte visa mig i t-shirt... Men hur "avvänjer" man det andra utan att det blir stockning?
Jag har värmeinlägg som jag använder när jag går ut. Jag är frusen av mig och har alltid en tröja/kofta/fleece på mig inne. Men råkar jag glömma bort värmeinläggen och t.ex. somna med dem på så är brösten helt svullna och fulla av knölar.
Gravid - 1år
Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Kläder & Bli fin Några dagar gammalt redan, men denna färgen trivs jag i året runt! Ibland slänger jag på lite glitter, men tycker den är lika fin utan...
Foder & Strö Jag hade inte heller lagt till mer protein eftersom dom har fri tillgång, dom äter förmodligen redan nog.
Kvoten är till för att snabbt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.