mjölkersättning eller annat?

eldione

Trådstartare
Igår kom en mink eller något annat och åt upp 4 kaninungar, bet ihjäl en. En liten unge överlevde men hans mamma ammar honom nog inte! Han är jättevarm och seg. Vad kan man ge honom istället?! Han är nästan 3 veckor.

Sv: mjölkersättning eller annat?

4 stycken försvann. En hade smitit iväg och en hade djuret lämnat kvar, han hade krossad skalle. Djuret (minken?) hade bitit det över huvudet så skallen krossats och ögonen trängt ut (såg inte så trevligt ut. :(

Liknande trådar

Hästvård Jag är lite fundersam gällande en av våra hästar, ett 18-årigt islandssto. Hon har under en ganska lång period (sedan sommaren 2022)...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 791
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 973
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 620
Senast: Twihard
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka