Mivitotal?

marieka

Trådstartare
Är det någon som har provat det? Har varit väldigt stressad på sista tiden och känner att depåerna av det mesta men mest magnesium kanske skulle behövas fylla på. Var först inne på att bara köpa magnesium men blev tipsad om det här istället :).

Förstår att det alla människor är olika men skulle gärna vilja veta lite mer.
 
Om jag minns rätt smakar det lite syrligt och jag har faktiskt någon slags hatkärlek till smaken, jag gillar den. Åtminstone i liten mängd.
Jag märker rätt stor skillnad på hur pigg jag blir när jag tagit det ett tag, kanske för att mina egna matvanor lämnar en del att önska näringsmässigt. :o Nu var det ett tag sen jag köpte det, kanske är dags igen så här i det kommande höstmörkret
 
jag stod ut med en flaska :D efter ett tag började ja få spykänslor bara jag tänkte på shoten. Smaken är inte så farlig egentligen, men det är det här med att ta den hela tiden. Ungefär som med tequila det är ok men inte varje dag :p

Men den känns bra, som att den gör sitt :)
 
Själv blandade jag ut den med apelsinjuice och lärde mig stå ut med smaken. Finns tabletter också, men inte fullt så kraftfulla. Står man inte ut med drycken, är ju tabletterna bättre än inget eller många andra tabletter på marknaden.

Har sett dem för runt 200 kr för 100 st.
 
Jag provade Mivitotal en gång och kände mig väl inte piggare eller starkare av den. Men när jag kollade blodvärdet så var det över gränsen för godkänt för första gången på flera år. Så den kanske gjorde nytta i alla fall?
 
Mivitotal är helt fantastiskt för mig. Använder det dock inte dagligen (borde göra det, men är lite glömsk), utan tar det som en kur när jag börjar känna mig förkyld. Fungerar alltid!
Första gången jag provade det hade jag varit konstant förkyld i drygt 3 månader, och efter 3 dagar med dubbel dos av Mivitotal var förkylningen helt borta.
 
Sprang på en flaska på City Gross som jag köpte och nu har jag tagit min första sup. Smaken var inte så farligt, bara väldans sur :wtf: . Det ska nog slinka ner varje dag utan problem.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Min syster fyller år och eftersom vi är väldigt olika frågar jag om tips här! Jag är naturvetare/tekniker och hon är...
Svar
17
· Visningar
607
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: miumiu
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 028
Senast: EZMK
·
Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp