Mittnordenutställningen

Yeah

Trådstartare
Så, vilka härifrån ska dit? Tänkte att det kunde vara roligt att eventuellt träffas, eller åtminstone veta vilka man kan spana efter. ;) :angel:

Jag kommer hursomhelst befinna mig där på söndagen, ev. även lördag. Byrackan kommer dock mest troligt få stanna hemma.
 
Sv: Mittnordenutställningen

Mm, Det blir kanske du och jag som (återigen) får ha en ensam buketräff. ;)
 
Sv: Mittnordenutställningen

När är den? Jobbar jag inte så är det ett utmärkt tillfälle att kika på en massa fina vovvar:) Plus att få se hur ni ser ut IRL:bump:
//Camilla som inte har en aning om nåt nuförtiden
 
Sv: Mittnordenutställningen

Jag är där på lördag och ställer min whippethane i ch.klass.
Hoppas på cacib! :)
 
Sv: Mittnordenutställningen

Nu har pm:em kommit och jag går rätt så tidigt båda dagarna, så de blir till att kliva upp i ottan :eek:
 
Sv: Mittnordenutställningen

Då kanske jag borde släpa mig dit på lördagen också, när ungefär går du?
 
Sv: Mittnordenutställningen

När ungefär går Dvärgpinschrarna på Söndagen? För det vill jag verkligen inte missa, måste ju kika på herrns konkurrenter. ;)
 
Sv: Mittnordenutställningen

DP går i ring 7, är 26 stycken. Ringen startar kl 08:30 och de bör börja ca 09:15
 
Sv: Mittnordenutställningen

Jag ska dit och ställa på söndagen! :)

Har PM:et kommit idag??
 
Sv: Mittnordenutställningen

Jag ska dit och ställa min hane (amstaff), vi går ganska sent på söndagen. Vi brukar vara ganska lätta att hitta, då han kan det där med att göra ljud ifrån sig. Så vill ni träffa oss irl följ bara det bräkade ljudet :rofl:
 
Sv: Mittnordenutställningen

well, Då får jag titta snabbt på konkurransen för att sedan förflytta mig till ring 12. Ska jag ta med mig cheerleadingdräkten?
 
Sv: Mittnordenutställningen

Personligen vill jag träffa så många som möjligt.
Så man kanske skulle kunna bestämma att träffas någonstans? Det skulle kännas fånigt att springa omkring "hej, kommer du ifrån buke? nähä, okej...". ;) :p :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej, Inser att det finns svinmånga såna här trådar men hittar inte någon passande genom sökfunktionen. Jag och sambon söker en liten...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 659
Senast: ii-ssa
·
Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 171
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp