Mitt nya hem!

doglover

Trådstartare
Det behövs målas och göras iordning lite, ni kanske har tips?:D

Ska försöka få in bilderna ordentligt.:p..............
Fan, jag får inte bilderna större?? De finns att se på min pixbox: metalbitch84.

Badrummet
29219286.jpg

29219301.jpg

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_23/29210000-29219999/120x120/29219332.jpg?0

Hallen
http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_23/29210000-29219999/120x120/29219341.jpg?0

Skiljer mellan färgerna i hallen må jag säga
29219358.jpg

http://gbg-pop.pixbox.se/arkivet/synligt_23/29210000-29219999/120x120/29219376.jpg?0. Golvet i hallen. Man ser köksgolvet med.

Vardagsrummet
29219379.jpg
. Man ser det från hallen.

29219419.jpg
Ful och vedervärdig brun fondvägg.:p

Sv: Mitt nya hem!

Ber så hemskt mycket om ursäkt för bilderna. Jag vet att de suger men äger bara en mobil.

Tycker jag med, förutom fondväggen.;) Men det ska fixas.:)
Hittade inga hyllor i skafferiet heller, men jag ska titta och se om de finns i källaren.

Det enda jag inte gillar är den bruna fondväggen. Dröjer ett tag innan jag kan fixa det pga pengabrist, men det är lugnt;).

Kommer ju se finare ut efter i helgen. Då är möblerna på plats!:D

Vad glad jag blir att ni fått en så fin lägenhet!
Jag har följt dig lite i bakgrunden och tycker du är så himla duktig!

Taaack!:love:
Ja, lägenheten är jättefin. Älskar badrummet, även om det är litet.:D
Lokes rum kommer att bli ett väldigt varmt och härligt rum.:) Färgglatt och med Mumin, figurer från Kalle Anka och Nalle Puh. Ska verkligen göra mitt bästa där inne. (Har inte så mycket fantasi:angel:).

Har även påbörjat min utbildning, 2 teoridagar avklarade.:D:bump:

Åh har du äntligen fått den! :bump: (Och är vi redan i september...)

Det ser jättefint ut!! Ni kommer trivas utmärkt tror jag!! Det blir roligt att se bilder med möblerna på plats! Det är kanske lite lättare att säga vad för färger, mönster o dylikt som kommer passa då :)

Jepp, blir lättare med färgerna när jag har fått in allt.
Men jag vill verkligen byta färg på fondväggen.

Vi flyttar in det sista, dvs möblerna, nu i helgen!:bump::banana:

Syrran min tipsa om en fonsvägg inne i Lokes rum, för att ljusa upp litet. Hon tyckte inte att det behövdes målas om helt och nu när jag tänker efter så är det ju väldigt fint.:)
Men vad fasiken passar till mörklila om jag ska ljusa upp lite? Tänkte den väggen vid fönstret, den är liten och bra.
Det bästa kanske vore vitt, om det inte finns någon annan färg som passar.

Jepp, blir lättare med färgerna när jag har fått in allt.
Men jag vill verkligen byta färg på fondväggen.

Vi flyttar in det sista, dvs möblerna, nu i helgen!:bump::banana:

Syrran min tipsa om en fonsvägg inne i Lokes rum, för att ljusa upp litet. Hon tyckte inte att det behövdes målas om helt och nu när jag tänker efter så är det ju väldigt fint.:)
Men vad fasiken passar till mörklila om jag ska ljusa upp lite? Tänkte den väggen vid fönstret, den är liten och bra.
Det bästa kanske vore vitt, om det inte finns någon annan färg som passar.

Vitt är fint och till ljuslila är en ljus varm grå väldigt fint. Gå till en färgaffär och ta prover!

Riktigt skarp och mörk lila färg är det:p.
Men jag ska nog ta lite bättre kort på färgen med mobilen och sedan ta med det till färgaffärn som du sa. Låter smartast.:)

Blir ju ändå inte förrän tidigast i slutet av september. 300 spänn kommer man ju inte särskilt långt med.

Tackelitack, vi trivs bra! Flyttade in idag och Loke blev lite blyg först. Men det varade i ca 1 min, sen sprang han omkring överallt. Jag hade hunnit göra iordning hans rum lite, så han kände ju direkt igen sina saker.:)

Han verkar ta detta jättebra faktiskt.:laugh:

Jag utbildar mig till lokalvårdare. Gratis utbildning, t.o.m böckerna.

Liknande trådar

Hemmet 3e tråden relaterad till hemmet och vi har inte ens flyttat in... 😅 men den här är lite generell också. Jo, jag läste nyligen (jag...
Svar
1
· Visningar
471
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 058
Senast: Ullmerkott
·
Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten...
2
Svar
31
· Visningar
14 020
Senast: Stereo
·
Hemmet Har total idétorka när det gäller en skänk i vårt vardagsrum. Vet inte alls vad jag vill ha på den så in med alla tips ni bara kan...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka