Mitt nya hem!

Agapi

Trådstartare
Sådärja, nu har jag lite bilder på mitt nya hem! :) Håller på att fixa för fullt, har rivit ut allt från badrummet så nu ska väggarna och golvet målas och det ska in med ny badrumsinredning. LÄNGTAR, för det inte roligt att vara utan varken toalett eller dusch...

Alla väggar ska målas vitt, vitt, vitt. I sovrummet ska garderoberna rivas ut och istället ska det byggas till en liten walk in-closet! (min dröm!).
Köket ska än så länge bara målas vitt (allt var bara grundmålat när jag flyttade in), men till hösten kommer jag förmodligen riva ut allt och bygga helt nytt kök (nåja, inte jag själv men en snickare ;) )

Kök:
DSCF3145.jpg

DSCF3150.jpg

DSCF3151.jpg

DSCF3147.jpg

Sovrum:
DSCF3160.jpg

DSCF3158.jpg

Sv: Mitt nya hem!

Fortsättning...

Vardagsrum:
DSCF3152.jpg

DSCF3155.jpg

DSCF3157.jpg

Badrum:
DSCF3169.jpg

DSCF3170.jpg

DSCF3171.jpg

(Jag RYSER när jag ser de bruna badrumsmöblerna! Men nu är dom bortaaa!)

Jag ÄLSKAR köksgolvet :love:
Det är en bostadsrätt, en tvåa på 64 m2 (det har varit en trea men en vägg är borta).

Ja det vita!:)

Jag har trägolv i hela min lägis, det knarrar mysigt!

Tur att det ska bli vitt, jag hade nog itne kunnat leva med tapeterna, hehe!

Jaa, golvet knarrar här också - I love it :love:

Ja fy tusan, det skulle inte jag heller göra. Just nu håller jag på att förbereda för att måla taket i köket - och jag är redan less! :crazy: Det bådar inte gott...

Jag önskar nästan att det fanns nått jag kunde göra i min lägis när jag köpte den, men allt var redan så pefekt/så mig att det inte behövdes!

Ser ut att kunna bli en riktigt fin lägenhet! Och du är ju proffs på att inreda också. Golvet i köket är helt underbart! :love:

Tack! :D Men just nu känns det väldigt hopplöst... INGENTING är klart. Hade känts bra att ha åtminstone ett rum helt klart, men men... Bara badrummet blir klart så jag kan flytta in här på riktigt, för än så länge sover jag fortfarande i den gamla lägenheten med mitt ex. JOBBIGT.

Jaa, jag hade tur att alla golv var fina (förutom badrumsgolvet då, men det ska målas svart). Nu återstår bara en massa, massa målande :crazy: Vill ju börja inreda NU! :D

Haha, ja jag vet hur det känns! Målandet är så himla tråkigt också, papp överallt och bara kala väggar. Men sen när väggar är målade och eventuella golv slipade så är det så himla kul att börja möblera! Och så brukar det ju gå rätt fort! Du har en rolig tid framför dig! :D

Vet inte om du har hittat badrumsmöbler än föresten, men nästa lägenhet som jag ska inreda ska ha möbler från Aspen, så himla fina :love:

Bild1.png

Jaa, jag längtar verkligen tills det är klart! :) Bara jag får nån som kan hjälpa mig måla, annars lär det ju ta hundra år innan jag blir klar :crazy:

Jo, badrumsmöbler är inhandlade! Eller ja, tvättställ och underskåp iaf. Var riktigt snyggt det på bilden! :love: Men jag hittade ett från Svedbergs som inte var så fasligt dyrt och ändå snyggt (vit tvättsfat och svart underskåp). Måste bara vänta 1-2 veckor på den... Blä!

Härligt kommer bli kalasfint!!!! Vad skönt att separationen börjar lida mot sitt slut så du får boa in dig själv :banana: ser du att med tiden löser sig allt :bow:

Verkar vara en mysig lägenhet. Jag verkligen älskar köksgolvet, säkert inte så praktiskt men väldans snyggt.

Förstår det. Skynda med badrummet så du kan flytta in, sen kommer resten gå som en dans! Ser fram emot fler bilder! :laugh:

Härligt kommer bli kalasfint!!!! Vad skönt att separationen börjar lida mot sitt slut så du får boa in dig själv :banana: ser du att med tiden löser sig allt :bow:

Haha jaa idag blev jag då utkastad. Skulle ju bo där tills badrummet var klart, men nu hade han visst ändrat sig... Gaah! Så nu har jag lämnat nyckeln och tänker inte ha nåt mer med honom att göra :)

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Freazer
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Min motivation, som jag tidigare jämförde med ett trilskande fuxsto, lyckades tillslut komma igång, gå in på banan, prestera och ta hem...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: Habina
·
Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 058
Senast: Ullmerkott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar