Gnist
Trådstartare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är bara tvungen att svara och skriva Åhhhhhh. Ankepanka.
Men @Gnist driver du??!?! ÅÅÅÅh så fiiin!!!
Minstingen i gänget passade på att bada i det nybytta vattnet innan de större hoppade i och hade hela baljan för sig själv en stund
Lunch inom räckhåll dessutom
Tänka vad myror och diverse småkryp de ska äta sen när de får fritt förfogande över nedre delen av gården Win win
Det är då man äter upp dom
Jag hade jättegärna skaffat ankor men jag kan inte ha dem över vintern.
Det är då man äter upp dom
Kruxet är ju att jag har inte hjärta att äta mina egna tuppar ens så skulle jag ha ankor till slakt skulle grannen bli glad.Det är då man äter upp dom
Wow!Den kyl/frys som fanns här och som jag inte behöver eftersom jag har en hel kyl och en hel frys, flyttade idag och bakom där var det ju inte så vackert nej och sådär kunde jag ju inte ha det, så i väntan på att hela köket ska tapetseras om och fixas med så fick dagens projekt bli att snygga till det så att jag kan gå förbi där utan att ögonen blöder = man tager vad man haver, limmar fast en mattbit över spånskivan, sätter upp skivor på timmerväggarna, tapetserar, målar, sätter dit nån typ av list
Lite fix kvar, men det får jag ordna med i morgon, för nu är jag lite för trött för att fortsätta
De växer!Dags för @niphredil att få se ankor igen tycker jag
Idag öppnade jag upp till den stora vida världen, så de har varit ute på vift en sväng och inspekterat, sen drog de sig tillbaka för lunchbad
Ja @Gnist de är otroligt vackra! Är det nån särskild sort? Är de svåra att ta hand om? Bits de?