Gnist
Trådstartare
Jag tycker att det är jättetrevligt att följa ditt arbete och väldigt inspirerande .
Speciellt ankarbetet
De kommer få som en liten "park" nästa år, med damm och allt om allt går enligt plan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att det är jättetrevligt att följa ditt arbete och väldigt inspirerande .
SjälvklartSpeciellt ankarbetet
Har varit allmänt seg så den här veckan har jag mest påtat med växthuset, pysslat i trädgården, plockat hjortron, lagat lite kittning på de fönster som var i mest behov av dylikt och slöat, men jag kom på att jag nog inte uppdaterade hur tantens koja och lilla uteplats blev när det var klart, så bättre sent än aldrig
NÄMEN! Ankan!
Har en hel sommarstuga, men det är lite si och så med rinnande vatten och toaHar du ett rum att hyra ut?
Har du ett rum att hyra ut?
Öpp öpp. Känner att jag faktiskt har lite första tjing där i såna fall - måste ju få hälsa på min anka!Har en hel sommarstuga, men det är lite si och så med rinnande vatten och toa
Nästa sommar har man vy över ankparken från köksfönstret i sommarstuganÖpp öpp. Känner att jag faktiskt har lite första tjing där i såna fall - måste ju få hälsa på min anka!
It's a date!Nästa sommar har man vy över ankparken från köksfönstret i sommarstugan
Nästa års projekt?
Anka är gott, men säg inget till @niphredilDrakarna som föds nästa år ligger lite risigt till, ja
Kanske får lägga till ett par personer som hjälper till med eftersom dom kommer med fler å fler ideerKänns som att kategorin "framtida projekt" får utökas med en rök