mitt hjärta

fikapaus_

Trådstartare
min kära kanin var ju tvungen att avlivas tre dagar efter jul. jag bad att få henne enskilt kremerad, så nu har jag precis varit hos veterinären och hämtat den söta lilla urnan.
oh, det blev lite känslomässigt, ganska många tårar kröp fram. men det känns skönt att ha fått hem henne igen !

Mumsan

Sv: mitt hjärta

Va sorgligt... vet hur det är min kanin dog bara för
några månader sen :cry: sorgligt när man var så fäst vid honom. Hur gammal blev hon?

Sv: mitt hjärta

Ja, det är konstigt hur rörd man kan bli över att få tillbaka sitt djur, trots att det är i en "form" då man har det, men ändå inte har någon glädje av det (gos och kel tex).

Separatkremerade min kanin med (som dog i somras) - han är begravd på sommarstället.
Håller med, det är skönt att ha dem hemma igen (eller nästan då, i mitt fall).

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 190
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 455
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har egentligen aldrig tyckt att jag (vi) har så många djur. Jag umgås ju med andra djurälskare och där är det aldrig något konstigt...
2
Svar
20
· Visningar
5 213
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar