Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

_Runaway_

Trådstartare
Var inte FÖR elaka nu bara! :angel: :devil: Laddade hem programmet igår och fattade nada på hela natten. NU förstod jag plötsligt hur man klipper ut och så. Såhär är Lojjans första försök till ett kollage! :D *hukar*

Kollage
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

Va använde du för program???? *nyf*
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

Skiit bra..o jag är ente den som ljuger i onödan ;) Den bilden där någon hoppar längst bak i bilden såg inte lika naturlig ut bara..Annars jätte braa :)
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

glömde ju att kommentera.. tycker de blev fin fint ;)
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

var ju bra :) mycket bättre än alla mina försök :p
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

Jasc Paint shop Pro 9 heter det. Jättebra tycker jag. Nu har jag gjort fler finare kollage! :)
 
Sv: Mitt FÖRSTA "kollage" nånsin..

Tycker också den som var i öknen var fin!
 

Liknande trådar

Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
21 577
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
960
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Detta är nåt som tyngt mig länge så därför har jag valt ett anonymt nick. Jag har en sjuårig hund som jag haft sen han va valp. Vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 732
Senast: lilstar
·
Mat Jag satte en surdegsgrund igår. Har aldrig lyckats ens hålla liv i sådana jag fått tidigare, men någon gång ska det väl lyckas. Stenmalt...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 809
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp