Mitt första år - för föl

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare rulana_korsbar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 691
R

rulana_korsbar

Det här kanske låter som en underlig fråga, men ändå; Är det någon som vet om det finns "mitt första år"-böcker för föl? (Ni vet en sådan bok där man klistrar in bilder o skriver när första tanden kom o andra väsentliga/oväsentliga saker)

Var i en bokhandel idag för att köpa ett vanligt album o göra en egen, då jag upptäckte att det fanns en "mitt första år som hund"-bok!

Någon som vet?!

Sv: Mitt första år - för föl

Har faktiskt aldrig tänkt på det..

Vet att det fanns en bok på hööks/Börjes ( :confused: )
för några år sedan som hette "Min häst, mina anteckningar under 1 år"
Men den är ju inte direkt inriktade på föl utan man skrev upp stamtavla, veterinärbesök, uppstallning, hovslagaren osv och så skrev man kostnaderna för det. Fanns plats för bilder, några blad för minnesanteckningar & så fanns det en kalender i.

Sv: Mitt första år - för föl

Alltid något. Får kolla upp det. :bow:

Liknande trådar

Kultur Brukade ha extremt många hästböcker när jag var yngre, och minns att det fanns en av dem jag verkligen älskade. Har dock inte kvar den...
Svar
8
· Visningar
844
Senast: saltakatten
·
Hästvård Jag skall hålla mig kortfattad och tar gärna emot erfarenheter av er som har haft unga unghästar med svullnad. Mitt sex månader gamla... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 886
Senast: MayGrace
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 044
Senast: lilsan
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?