Buzz
Trådstartare
Jag har en dröm,, Jag bor på en stor fin gård med betesmarker och ut på en udde där det är lugnt och skönt. Jag har stor ladugård och allt som man behöver för ett lantbruk eftersom det har varit det här i många år. det finns inte speciellt bra ridvägar bara nån enstaka. Och det jag skulle vilja göra är att ta hand om misshandlade hästar och bara ösa kärlek över dom. Det är 20 min till närmaste travbana och atg klinik och tre hus bort till hovslagaren, så förutsättningarna är ju dom allra bästa!. Så iallfall det jag skulle vilja göra är att bygga om till stall i ladugården och även en bit till så att jag kan ha ca tio -12 boxar. varav 1 el 2 karantänboxar. då kanske man även kunde ta in nån konvalecent travare att pyssla om åsså. Nu är det så att detta är en dröm´, men hur går man vidare? SHV?? jag har läst där och försökt ringa ett antal gånger men får aldrig nått svar. Kan man få något sånt här att gå runt utan att behöva slita ihjäl sig, kan man ha någon anställd ?? hur hittar man inkomster så att det funkar? Jag skulle så gärna vilja att gården hade ett syfte, det är så sorgligt att bara se allt förfalla. Är det någon som har någon erfarenhet av sånt?? Hjälp mig att hjälpa andra!
Anna
Anna