Missen är dålig...

S

Summerbreeze

Min lilla Mimmi som jag haft i stor del av mitt liv har blivit dålig...

Vi eller veterinär vet inte va de kan vara, honär snurrig, vinglar och är skygg...

Någon som råkat ut för något liknade..?

Fan orkar inte med sjuka djur, blir så lessen allt händer på samma gång....

Sv: Missen är dålig...

Hur gammal är hon?

Går hon ute eller är innekatt?
Vilka prover är tagna? Feber?

Det är ju omöjligt att svara vad som är fel vid så allmänna symptom utan en omfattande provtagning.

Hur gammal är hon?

Går hon ute eller är innekatt?
Vilka prover är tagna? Feber?

Det är ju omöjligt att svara vad som är fel vid så allmänna symptom utan en omfattande provtagning.

Innekatt på snart 9 år
Blodprov, hon hade något högt socker, lite hög puls, lite feber.

Vi mistänker att hunden kanske råkat hoppa upp på henne i soffa is amband med att hon hoppade ner..

Kanske hjärnskakning?
Omöjligt att säga vad det är, men hoppas hon kryar på sig!

Tack så mkt!!!

Återkommer hur de går... Ska till vet idag kl 11:00

Fick tyvärr ta bort vår älskade lilla Mimmi i måndags hon hade troligtvis hjärnblödning och låg inne hos veterinären hela helgen utan att svara på behandling. Kan inte fatta att hon är borta....

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 029
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
779
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
468
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama