Missbildning på kraniet, vad blev svaret?

V

vissen

Blev nyfiken att få höra vad man kom fram till när det gällde unghästen med konstig huvudform. Det var flera inlägg som trodde det berodde på mask. Vad kom veterinären fram till? Det är roligt om inläggen avslutas, eller har jag missat något?

Sv: Missbildning på kraniet, vad blev svaret?

:crazy: Sorry, mitt fel!

Vet. hittade inga fel, varken i blodet eller något annat. Han trodde att det var en "vanlig" missbildning. Han skulle dock visa bilder på honom för andra vet. och se om någon har någon teori! Så det kanske kan komma ett "riktigt" svar senare. Vi får se......

MVH / Fia

Liknande trådar

Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 878
Senast: Ragdoll
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 385
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
3 385
Senast: Solstig
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 931

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar