Missar lådan...

M

Minime

Nya kattungen är inte riktigt rumsren...eller, han går ju på lådan när han måste, men oftast så missar han :crazy:
Har en ganska liten låda nu, men äldsta kissen hade aldrig några problem att träffa rätt. Är det pga av att lådan är liten (kanske mindre än han är van?) så det hjälper att köpa en större eller är han bara klumpig och ovan? :confused:

Sv: Missar lådan...

Hur menar du, missar lådan? Kissar han över kanten eller sätter sig helt utanför? Är det så att han kissar över kanten kan du ju köpa en med "tak"!

Sv: Missar lådan...

Han hänger ut rumpan :/ kissar gör han innanför, men "nummer två" hamnar ofta på utsidan...ibland helt på utsidan o ibland bara på kanten... han sätter sej ju I lådan, men missar endå...

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
867
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
4 408
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har skrivit om att Kjellie grävt i min mans stora chilikrukor. Jag har tänkt att han antagligen är osäker/stressad eftersom han nyss...
Svar
6
· Visningar
1 558
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 476

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka