Missad ridlektionen och galen busschaufför

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så kan det gå när man är i tävlingsarrangörsmode, snurrar lite för mycket i skallen just nu.
Det var visst skänkelvikningar, inte en av mina favvo-övningar direkt :angel:

Hade tänkte jag skulle skriva lite om i måndags, men det går bara inte. Det var så fruktansvärt jobbigt, mycket jobbigare än de två tidigare katterna vi tagit bort. Har nog varit förskonad över hur hemsk en avlivning kan vara.

I morse höll det på gå helt åt helvete på väg till jobbet, då en buss körde ut rakt framför mig i Biltema-rondellen. Den började sakta in för att sen gasa rakt ut framför min bil :eek:. Tur höll jag ingen högre fart utan hann stanna. Samma med bilarna bakom mig. Den ena fick dock köra upp bredvid min bil för att hinna stanna.
Hann ju varken ta turnr eller bussnr så lite svårt ringa och klaga. Men upprörd är jag fortfarande.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt så får jag alltid en relation med en väg jag måste åka ofta. Det är som att jag lär känna vägen på ett mer personligt...
2
Svar
29
· Visningar
4 201
Senast: Vallmo
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kikade lite i mitt facebookflöde i lördags då jag blev smått frustrerad. När jag kom hem från Hova och svängde in sista gathörnen mot...
Svar
0
· Visningar
873
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 102
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 376
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka