Miraklen i Turkiet: Häst och hund dras fram – efter över tre veckor

Med tanke på hur dåliga de blir av svält känns det ändå inte troligt att den skulle varit utan mat så länge och överlevt.
Ja det låter otroligt men å andra sidan finns det säkert väldigt tåliga ponnyer i en del länder. Såg en film om hästar i Ryssland och de fölade ute i 27 graders kyla på våren :nailbiting:

Fast det är ju inte klargjort. Jag tycker ockå det låter mycket mer troligt att hästen fastnat Efter skalvet. Det är fortfarande underbart att den fick komma upp och hem!
Så kan det vara eller att den hade tillgång till lite vatten eller mat. Vi kommer aldrig att få veta. Jag tycker ändå att det är en otroligt fin historia.

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 761
Senast: Snurrfian
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 146
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 258
Hundhälsa Hej! Jag står i ett svårt dilemma, min Malinois hane Herax på 3.5år har sen dec 2020 haft rörelsestörningar och olika symptom ifrån...
Svar
2
· Visningar
2 380
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Mata småfåglarna