Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Stoppard

J*kla skittest till att inte vilja visa plus.
Har inte haft mens sedan 5 januari och varit lite illamående förra veckan, men pisstestet (observera ordvitsen) visade minus.

Det är visserligen inte konstigt om mensen är oregelbunden då jag slutade med p-piller i slutet av november och bara haft en mens sedan dess. Den kom dock bara ett par dagar senare än när jag åt piller.

Jag trodde aldrig att jag skulle bli så galen av att skaffa barn. Det är ju jag som velat vänta och satsa på karriären innan. Vill tvinga pojkvännen till sex varje dag, men det har motsatt effekt.
Nu vill jag ha mens snarast så jag vet att det funkar åtminstone...
 
Sv: Minus

Vad jobbigt..!

Du vet, det händer ju säkert när du minst anar det så.. tänk inte på det.. :rofl: :rofl: jättelätt va?:p

Själv var jag skengravid och helt säker på min sak, trots att mensen inte ens var sen:o Nu har den kommit och försvunnit men du ska ju inte tro att det känns annorlunda för det:smirk: nejdå, funderar på obalans i hormonerna..... Å vi ska inte skaffa barn nu, det är för tidigt och en massa andra bra anledningar till att vänta... men jag vill ju ha..... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ska jag inte ropa hej än, men det verkar än så länge lovande! Efter att hormonerna har återgått till det normala efter yngsta...
Svar
9
· Visningar
2 953
Senast: gulan
·
Kropp & Själ Är det någon här som har testat olika spiralvarianter och kan hjälpa till med ngn slags jämförelse? Gäller hormonspiral och då specifikt...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
25 700
Senast: Ponylove
·
Gravid - 1år Okej. Bakgrund först. Det tog cirka två år att bli gravid med ettan. Har haft otroligt oregelbunden mens och aldrig haft koll på...
Svar
9
· Visningar
1 127
Senast: Pilo
·
Övr. Barn Ja, som trådrubriken lyder... Jag börjar bli fundersam över om det är något fel, eller om det är att anse som helt normalt. Bakgrund...
Svar
14
· Visningar
1 588
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp