Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ursch så tufsig han var . Så bra att han fick komma till dig!!
Så här såg Turbo ut på bilden då han förmedlades.
Så här såg han ut då dom hämtade honom i Holland
Och så här ser han ut några veckor senare
Han har ju pass och bara ena kulan har ramlat ner så jag är väl rätt säker på att han bara är 1 år men om han är en mini vet jag inte. Har inte mätt honom men gissar att han i dagsläget är ca 80 cm. Spelar då ingen roll om han blir lite större heller .
åh fy blir helt tårögd stackars djur! tänk så bra han fått det hos digUrsch så tufsig han var . Så bra att han fick komma till dig!!
Så här såg Turbo ut på bilden då han förmedlades.
Så här såg han ut då dom hämtade honom i Holland
Och så här ser han ut några veckor senare
Han har ju pass och bara ena kulan har ramlat ner så jag är väl rätt säker på att han bara är 1 år men om han är en mini vet jag inte. Har inte mätt honom men gissar att han i dagsläget är ca 80 cm. Spelar då ingen roll om han blir lite större heller .
Om han är 80 cm redan så skulle jag nog gissa att han är en "vanlig shettis" 80 cm är ju maxhöjd för en minishettis och din har säkert en massa växande att komma i kapp med.
Jo, jag vet . Och jag mätte honom faktiskt igår och det visade sig att han redan nu mäter 86 så han blir nog en standardVill bara inflika att maxhöjd för minishettis är 86 cm.
Vill bara inflika att maxhöjd för minishettis är 86 cm.
Kanske är bra om du ville att dina barn ska rida, min är så liten att jag vet inte vem som skulle kunna rida på honomJo, jag vet . Och jag mätte honom faktiskt igår och det visade sig att han redan nu mäter 86 så han blir nog en standard
Jo, jag blir bara glad om han blir lite större. Lättare att hitta utrusting oxåKanske är bra om du ville att dina barn ska rida, min är så liten att jag vet inte vem som skulle kunna rida på honom
Vill bara inflika att maxhöjd för minishettis är 86 cm.
Petimetern i mig kan inte låta bli att påminna om att han varken är någon minishetland eller standardshetland, utan han är en korsningsponny av något slag, alternativt någon ras som år prickig ändå. (kanske vet du det? i så fall, låt andra läsa och lära... )Jo, jag vet . Och jag mätte honom faktiskt igår och det visade sig att han redan nu mäter 86 så han blir nog en standard