Miniatyrhäst

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare noblesse
  • Startdatum Startdatum
N

noblesse

Letar efter info om min miniatyrhäst Freya. Var ska man vända sig - det finns ju ingen förening för såna. Kanske nån kan hjälpa mig:confused:

Sv: Miniatyrhäst

En fråga till dig som kan:
Har tittat lite på länkarna och det skiljer ju ganska mycket typmässigt på dom. Finns det en standard man strävar efter eller duger alla som är under en viss storlek? Endel ser ju ut som små storhästar och endel ser mer eller mindre ut som små shettisar.

Sv: Miniatyrhäst

Jag har oxå 3 miniatyrer hemma och skulle vilja lära mig lite mer om dessa, verkar finnas väldigt lite info (på svenska ) om dessa små söta kusar ! =):banana:

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 657
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 589
Senast: ildiko
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 198
Senast: cassiopeja
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka