Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag föredrar pellets eftersom gruset lägger sig kvar i tarmväggarna vilket inte är så bra.
Syntetiskt foder kommer ju alltid vara sämre än att ge naturliga örter.
Nej inte så mycket, det var min hästmassör som sa det.Hon håller på med örter ganska mycket.Hon sa att det hade visat sig att det var så här. Syntetiskt foder kommer ju alltid vara sämre än att ge naturliga örter.Men så är ju jag en sån där alternativare. Du får ju naturligtvis dra egna slutsatser. Jag tror att hästens kropp tar upp de naturliga bättre.
Nej inte så mycket, det var min hästmassör som sa det.Hon håller på med örter ganska mycket.Hon sa att det hade visat sig att det var så här. Syntetiskt foder kommer ju alltid vara sämre än att ge naturliga örter.Men så är ju jag en sån där alternativare. Du får ju naturligtvis dra egna slutsatser. Jag tror att hästens kropp tar upp de naturliga bättre.
Är den myten tillbaka nu igen!Jag föredrar pellets eftersom gruset lägger sig kvar i tarmväggarna vilket inte är så bra.
Är den myten tillbaka nu igen!
Dessutom vad tror du pelletsen består av?
PL