Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Denna är på 15 liter, kan det vara något?Jag har letat lite efter hink med flat baksida, av lite mindre storlek...
Någon som vet om det finns typ 8-10-liters såna här?
(mina sökningar har inte gett mig svaret, så jag ställer frågan för att veta om jag ska leta vidare eller ge upp...)
Visa bifogad fil 17988
Jag har några kalvhinkar som används till olika saker. De är runda och större än de små hinkarna på 5 liter men mindre än en 10 litershink.Brukar de inte kallas kalvhinkar när de är små? Eller minns jag helt galet nu?
Jag har några kalvhinkar som används till olika saker. De är runda och större än de små hinkarna på 5 liter men mindre än en 10 litershink.
Nej, som jag skrev ovan så är det betydligt mindre hinkar jag söker. 8-10 liter.Denna är på 15 liter, kan det vara något?
Så små finns det nog inteNej, som jag skrev ovan så är det betydligt mindre hinkar jag söker. 8-10 liter.
Samma här, men minns banne mig inte var, jag heller. Men jag har också varit på Granngården så det skulle kunna vara där.Jag såg mindre hinkar med flat baksida för ett tag sedan, men var det var minns jag inte säkert då jag varit runt i många olika butiker det senaste, kanske det var på granngården?
det är väl ungefär det jag misstänker, men tänkte kolla om någon lyckats springa på nåt liknande som jag missat när jag letat...Så små finns det nog inte
Har du kollat Citygross, Hööks och Horze? Jag har ett par hinkar som jag tror är ca 8 liter med platt baksida.det är väl ungefär det jag misstänker, men tänkte kolla om någon lyckats springa på nåt liknande som jag missat när jag letat...
Jag har letat lite efter hink med flat baksida, av lite mindre storlek...
Någon som vet om det finns typ 8-10-liters såna här?
(mina sökningar har inte gett mig svaret, så jag ställer frågan för att veta om jag ska leta vidare eller ge upp...)
Visa bifogad fil 17988
Har du kollat Citygross, Hööks och Horze? Jag har ett par hinkar som jag tror är ca 8 liter med platt baksida.
Sedär!! Prexis vad jag söker ju!Horze har en 8-liters som ser precis ut sådär.