Mina tre små kaninungar!

Ferrari

Trådstartare
I måndags blev de 6 veckor gamla :love:

De växer och frodas precis som de ska. Visserligen känns det fortfarande lite tomt eftersom syrran fick avlivas.

bebbbbar.jpg

Fr. vänster "Mynta", Milton & Charly

"Mynta" flyttar först och Milton ska jag hålla lite längre, tills han är 10 veckor gammal. Charly är tyvärr inte såld ännu :crazy:. Men jag har intresserade på G så någon borde ju passa.

:banana:

Sv: Mina tre små kaninungar!

Usch man får inte vara så där söta :mad: :love: :love: Charly var ju bara så underbar :love: härlig färg!! Jag är så sugen på en kanin igen så det är väldigt jobbigt men jag har absolut inte tid för ett djur till :( :D

NagelacksBeroende - njae du, tror du är lite försent ute :angel:, på söndag far han till Trollhättan. Du fick din chans! :D

Smulis - aaa, det är en fin kull! Skulle gärna vilja behålla en utav dem (synd bara att favoriten är tingad) men nu ska jag köpa hund så en till kanin kommer inte på tal.

Idag kommer några spekulanter som ska titta på Charly, håll tummarna!

Gaaa vad söta:love: jag har själv haft kanin men den dog. Sen skaffa vi häst och sen blev det inte någon mera :( .Men jag lyckades jag skaffa mig 2 möss i galla fall.

Senast ändrad av en moderator:

Naaw, va söta! :love: Mynta påminner om min när han var liten :)
Hoppas att de är intresserade av Charly!

Nu är alla tingade! Jätteskönt..

Lille Charly älskade sin nya husse, satt i hans knä hela tiden. När husses mamma skulle ta i honom kröp han in och gömde sig hos honom. :love: Det kändes verkligen bra. Hans husse gillade honom också. Det var rätt kanin till rätt person!

Charly var ju sötast ;)
Men vad lustigt att han inte alls har samma lurviga huvud (minns ej vad det kallas) som de andra två på bilden.

Det blir så ibland :)...

Jag tycker inte Charly är sötast, föredrar de med lurv ;). Igår åkte lilla Milton (svart) till sina nya ägare. Och jag tror det blir jättebra...

Älsklingarna... Är dom inte finast?
:love:

Jätte söta va dom, utseendemässigt tyckte jag att Charly va sötast men sen kommer ju alltid personlighet först när det gäller djur

Charly hade också en härlig personlighet, en cool och lugn kanin. Han hamnade hos en 7 årig pojke vilket var super då han älskade att kela.

Mynta var våran racerbulle, uppskattade inte lika mycket som de andra att kela. Han var nog minst tam utav de tre.

Milton var allt och mycket mer! :love: Det var ruskigt svårt att sälja honom i lördags, han var ju våran :( (kändes det som)

Nu har redan har svarat men jag kunde inte låta bli att svara igen:d
Jätte söta:love:

Hade jag inte haft både katt å hundvalp nu så hade den lilla gråa varit min hehe

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har varit aktiv här förut men vill vara helt anonym nu med nytt nick. Det här är otroligt jobbigt för mig. Har en hund av en liten...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 834
Senast: Dorinda
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 990
Senast: shia
·
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
13 133
Senast: hastflicka
·
Hästvård Från ingenstans har nu min andra häst också fått fång. Min gamla shettis hade en känning förra våren när hon släpptes i en obetad hage...
2
Svar
22
· Visningar
4 901

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka