Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller ju dock inte bara ena juverraden här, utan bägge. Och innan det en stor bukoperation där utgången är oviss (beroende på vad som sitter i mjälten).Jag skulle absolut opererat en 9 åring. 9 år är ingen ålder alls. Jag opererade bort hela tuttraden på mina förra hund när hon var 11 ,hon levde 4 år till och var pigg in i det sista.
Du kan söka fonder tex bosses hundhjälp.
Det gäller ju dock inte bara ena juverraden här, utan bägge. Och innan det en stor bukoperation där utgången är oviss (beroende på vad som sitter i mjälten).
Ska inte kapa TS tråd, men det handlar om livskvalitet också. Man måste gå på känsla när man beslutar om sitt djur. Tycker fortfarande TS gör helt rätt val.Där veterinären anser att prognosen är god om hon gör alla operationerna.
Jag tycker du tar helt rätt beslut!Är tacksam för alla svar och förstår att alla vill väl. Men jag har bestämt mig för och fått tid för avlivning imorgon och det går knappt för min hjärna att acceptera o ta in det. Så allt blir bara jobbigare om jag börjar tänka på fonder, lån och alla hundar som blivit pigga efter operationer. Min hund hade problem med läkningen förra gången hon opererade bort en juvertumör och sydde 4 stygn. Jag vill inte tänka på vad som händer om det skulle blivit problem efter alla operationerna vet rekommenderade. Jag vill bara få pepp just nu att det är ett bra beslut. Allt annat får det bara att bli jobbigare.
Pepp!Är tacksam för alla svar och förstår att alla vill väl. Men jag har bestämt mig för och fått tid för avlivning imorgon och det går knappt för min hjärna att acceptera o ta in det. Så allt blir bara jobbigare om jag börjar tänka på fonder, lån och alla hundar som blivit pigga efter operationer. Min hund hade problem med läkningen förra gången hon opererade bort en juvertumör och sydde 4 stygn. Jag vill inte tänka på vad som händer om det skulle blivit problem efter alla operationerna vet rekommenderade. Jag vill bara få pepp just nu att det är ett bra beslut. Allt annat får det bara att bli jobbigare.