S
star_star
Hej. visa säger att kaniner blir blinda om dom kommer i ett hus. när den har varit ute. Är det sant att dom blir blinda ?. snälla svara. / Carro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa säger de. När det snöade skit mycket så tog jag in dom . för att det var jätte mycket snö i deras bura. och så då tog jag in dom. Då kan du inte bli blinda? .. Sen har jag en till fråga. Vad kan man ge kaniner för något? . jag vet ungefär såna här : Gräs morot sallad vatten pelets. vad kan men mer ge dom? . :P
Visa säger de. När det snöade skit mycket så tog jag in dom . för att det var jätte mycket snö i deras bura. och så då tog jag in dom. Då kan du inte bli blinda? .. Sen har jag en till fråga. Vad kan man ge kaniner för något? . jag vet ungefär såna här : Gräs morot sallad vatten pelets. vad kan men mer ge dom? . :P
De borde inte precis bli blinda men de kan Dö Om dom är vana att avra ute när det är -10 och sen komma in där det är +20 . Då är det väl bättre att se till så att det inte snöar in?
Visst är det inte bra att ta in en kanin som varit ute i kyla, men att den skulle dö vet jag inte. Min dog inte. Och flera andra har heller inte dött.
Ibland har man inget val än att plocka in dem.
Visst är det inte bra att ta in en kanin som varit ute i kyla, men att den skulle dö vet jag inte. Min dog inte. Och flera andra har heller inte dött.
Ibland har man inget val än att plocka in dem.