Mina älskade hästar är i hästhimmlen nu

R

Rosie

Igår fick Solenta och Neta sluta sina dagar här hemma. 9-åriga Solenta pga av en skada som gjorde att hon inte skulle kunna ha ett smärtfritt liv. Neta hennes 24-åriga mamma var gammal och trött och hon hade dött av hjärtesorg om hon blivit ensam kvar, dom var som ler och långhalm och Neta månade om Solenta lika mycket nu som när hon var föl.
Jag har låtit dom gå på regnbågen dit där den slutar och jag hoppas att dom har det bra där.

Fy vad livet kan vara grymt!!

MVH Rosie

Sv: Mina älskade hästar är i hästhimmlen nu

usch lider med dig. Min svåra dag är på torsdag så jag vet hur du känner. :(

*tröstkramar*

Men fy vad sorgligt. att mista bägge två!
tröstkramar, jag vet hur det känns att ta bort sin häst.

Stackars dig! Tycker verkligen synd om dig. Skickar ett gäng tröstkramar....

Liknande trådar

Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 930
Senast: Cocos
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
955
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag är 30 år gammal, jag har så långt jag kan minnas haft en depressiv läggning. För ungefär ett halvt liv sedan hade jag min första...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 362
Senast: krambanan
·
Hästmänniskan Okej. Jag måste skriva av mig. Jag tycker inte att det är roligt att hålla på med hästar längre. Men samtidigt då tycker jag det...
Svar
17
· Visningar
4 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka