Min vovve bara växer och växer

T

Tiggertjejen

det enda jobbiga är att få bort all snö från pälsen:smirk:

PICT1303.jpg

PICT1299.jpg

PICT1297.jpg

PICT1292.jpg

Sv: Min vovve bara växer och växer

Tackar

MB visst är han...

*Ot*

Hur gick det ? Fick du någon kontakt med beardisvallarna ?

Jag har inte testat vill ju först ha renrasig beardis innan jag tar kontakt men nu har jag hästköp på gång så två hästar och 4 hundar lär bli för mycket tyvärr

Vilken sötnos:D
Är det andra en blandis eller en Beauceron??

Dubbelpostat

Senast ändrad av en moderator:

Den ena är blandis bearded/border collie den andra rottweilwr, dobberman och schäfer

Tiggertjejen skrev:
Den ena är blandis bearded/border collie den andra rottweilwr, dobberman och schäfer
Ja jag skulle utan problem kunna säga att det är en Beauceron, och ändå har vi ägt en:rofl:
Men Beardisen syns att den inte är äkta, men den var ju så söt så det gör då inget:d :d

Jadå han är helt underbar och helt tuff mot de andra hundarna en liten bestämmare men annars en liten fegis....

tips på att slippa snöklutar i pälsen är att införskaffa dig en spray vid namn: KW Minkolispary m vitamin F. som man sprayar på hunden, mage, ben o tass så fastnar det ej!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 521
Hundavel & Ras Hej, har avlat på en blandrashund efter att fått förfrågan från tikägare. Vi har betalt för DNA analys för att säkerställa att vår...
2
Svar
22
· Visningar
2 850
Senast: Sesca
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 875
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama