P

pippi27

Jag måste ju oxå visa lite bilder på Emma. (känner mig väldigt avis på Zebrans fotokunskaper)

Emma på matjakt i köket
Emmapdiskbnken.jpg
[/IMG]

På väg hem med fyndet, ett popcorn :D
Epvghem.jpg
[/IMG]

Nyfikem på kameran
Enyfiken.jpg
[/IMG]

Sv: Min tur!

Aaaww sicken sötnos man kan vara då :love:

(Och vadå fotokunskaper, det är bara att fota och fota och fota några hundra bilder så man får typ 2 bra och då fotar man ännu mer typ. Du skulle bara se mina misslyckade bilder, det är mååååånga! :angel: :D)

Ja, det är nog så. Jag tog ett gäng kort men det vara bara dom här som blev hyfsade.
Hon ser lite raggig ut i pälsen men hon blir ju snart 3år skruttan så hon får se ut hur hon vill så länge hon mår bra.

Ja, jag har ju sagt till barnen att råttor bara blir 2.5år och så lever damen ett tag till! Förutom att hon börjar bli raggig i pälsen så märks hennes ålder inte, jo hon sover mycket. Men i övrigt är hon pigg och glad. Hon har tom gått upp i vikt efter att ha varit ett benrangel hela sitt liv, nu är hon riktigt rultig :D
Hon lever kanon. Buren är aldrig stängd, hon har en bräda mellan burens tak och köket så hon kan springa som hon vill.
Men, men, tre år snart, så jag väntar på att en dag så vaknar hon inte igen :cry:

Ja, visst är hon!
Du får väl ta bussen ut hit nån helg så får du se henne live :idea:

Jättegärna! Sambon hänger nog gärna på han också, speciellt om han får kolla på torsten och hans kompisar. :D Han är dessutom väldigt förtjust i shettisar. :p

Kul :bump:
Det är bara att hojta till vilken dag ni känner för att kika förbi!
Sarah bakar säkert gärna en sockerkak (hon älskar att baka sockerkaka med massa karamellfärg :D )
Söndag är vi borta men annars är vi hemma så gott som alla dagar!

Vad kul! Nu åker jag bort nästa helg och sambon är borta imorgon. Men om några veckor då kanske? :bump:

Ja, det går alldeles utmärkt det!
Är ni lediga under höstlovsveckan?

Sambon har ju precis fått jobb i Sthlm så han är ju inte hemma på dagarna. Jag har oftast bara föreläsningar två gånger i veckan så jag är väldigt flexibel!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 939
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 045
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 314
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar