Min stjärna!

Sv: Min stjärna!

Oh, ser allt att korten är tagna på Alingsås Ryttar Sällskap, weeei ;)

Jättefin pålla! :)

Jag har två Levantos flickor hemma och är jättenöjd med dom! De säger ju att Levantos gärna lämnar hästar med lite humör. Det stämmer, iaf om man tittar på min unghäst. Hon testade mig så det sjöng om det i början innan hon kom underfund med att det var mycket lättare att sammarbeta :D

Slänger in två bilder på dom. Det är så kul att jämföra avkomerna :D

Unghästen f-00
zaraknutssonlalla_08.jpg

Och den andra pållen f-98
CIMG0846.jpg

Senast ändrad:

podzemski skrev:
För första gången tänkte jag lägga in några nytagna bilder på min underbara häst Ebba!:love:
Hon är (såklart) ett sto 8år e.Levantos II ee. Karakoll

Kommentera gärna bilderna! All kritik kan framföras.

//P

PICT0385.jpg

PICT0384.jpg

PICT0383.jpg

PICT0381.jpg
var är bilderna tagna

Jättefin häst, fin färg:love: . Bilderna är tagna på Alingsås Ryttarsällskap va? Jag rider där:)

Hur SÖÖÖT Som helst (L)
Hur hög é hon, vad tävlar du , vilken klass ?

tycker inte att de finns så mycket muskler alls på din häst tyvärr..
men med mycket jobb klättring mm så kan de nog bli en snygg häst..
på vissa bilder ser hon ut att stå väldigt långt bakom sig med bakbenen kan vara bilderna eller så är de just tillfället...

lycka till i framtiden iaf..

Tack alla för alla snälla kommentarer.

Jodå alla bilderna är tagna på Alingsås.

Min tanke är att tävla min häst i hoppning, men tyvärr har hon varit skadad nu ett tag, men vi är pågång igen nu. Men i början av våren var vi uppe på 110 och testade, och högre ska det bli med träning.

Hon är ca 162.

Bakkärran hamnade en bit bakom då hon tittar på en häst som bråkar i en transport.

Är medveten om att hon är lite tunn på dessa bilderna men det jobbar vi stenhårt på. Och nu när gräset har kommit så har magen blivit mycket rund=) Och musklerna som fattades har kommit tillbaka=)

//P

Senast ändrad:

Ska försöka lägga in nya bilder för den som är intresserad, så kan ni jämföra med dessa gamla. Men blir nog senare på dagen imorgon.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka