Min stjärna!

Sv: Min stjärna!

Nemen, är det inte på alingsås den 4-5/2? Jag var oxå där den 4:e o hoppade Hur gick det för dig o vilka klasser hoppade du?

Förövrig, jättefin häst

Japp det är på Alingsås.
Det gick jätte bra för mig. Vi hoppade 90 och 1 meter. I 90 blev det cl och i 1 meter fick vi 2stop tyvärr men resten gick jätte bra!

Hur gick det för dig?

jätte fin, trevlig modell Vilka klasser tävlar ni?

Tack, nu första tävlingen så startade vi 90 och 1meter. Avslutade förra säsongen med 110.
Jag har tagit det väldigt lungt med denna hästen, fick henne för 5månader sedan bara. Och då hade hon vilat ett år och fått föl.

Ursäkta, men jag måste fråga...
hästen är alltså 3 och du har tävlat 110 med den?
Det kallar inte jag för att ta det lugnt...:crazy:
Fin häst iaf!

Ok, fattade nu att det inte var din häst som var tre...:idea: Ursäkta
/monchestre

Jätte söt. Roligt att se någon annan häst med Karakoll i släkten. Min medryttarhäst har honom som morfar. Har inte hittat så mkt om honom innan.
Som sagt...jätte söt.

Okej:) Ne det gick verkligen inte alls bra för mig. Hoppade oxå 90-1 m. I 90 fick ja två stop och i 1 m vägrade vi ut oss. Första gången ja vägrat ut mig med min häst, men ingen av oss var spcielt tagade efter ett långt vinteruppehåll utan ngn direkt bra träning, vi har inget ridhus att rida i så det har vart mkt vintervila...

Vad roligt att det gick bra för dig iafa:D

Har en likadan sadel som du. Alla tycker den ligger långt fram när de sett bilder, men det är väl bara modellen som lurar ögat? :confused:

Har en likadan sadel som du. Alla tycker den ligger långt fram när de sett bilder, men det är väl bara modellen som lurar ögat?

För långt fram tycker inte jag att min sadel hamnar. Det är nog bara modellen som lurar ögat. tror jag. Men den passar inte så bra då den är lite för trång för min häst.
Ska iväg till S*ndris och kolla om de har någon annan som ligger bättre.
Nu sålänge blir det mycket barbackaridning och dressyrsadel.

Tycker din häst är alldeles för tunn o ser ut att inte ha en muskel på kroppen. Ser ut som ett fullblod mer än halvblod. Annars gillar jag skimmlar. Ta inte illa upp !

jätte fin häst . vilken dålig fotograf finger framför kameran 24/7 :angel:

Snygg tycker jag verkar vara den lättare varianten

Hur hög? Ser inte jätte stor ut.

Tycker att hon är smäcker och snygg skulle gärna vilja ha en skimmel men får nöja mig med en bruning..

född 98 sa du. har en 99 själv.

Fin häst tycker jag.

http://stall-aspelund.mine.nu

mvh/ Teres:d

Hej! Din häst ser jättefin ut :) Jag har oxå en Levantos-avkomma, dom är lite lika i alla fall :)

söööt häst!! verkligen!! tycker åxå om färgen!! :D

haha, tjusiga bilder! Men personen som fotar borde ta bort fingret från linsen nästa gång :p

Fin häst, gillade hela men speciellt huvudet! Älskar färgen :) Förstår att du är stolt :D

Fiiin ju :) Min nya är också e Levantos II, världens finaste! Inte fått hem honom än dock.

1857451.jpg

söt, men hör inte denna tråden hemma på gnägg ? :confused:

Jättefin ! :)
Gillar skimmlar , men min bruna pålle är snygg han också ;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka