Min stjärna!

Harmonie1234

Trådstartare
För första gången tänkte jag lägga in några nytagna bilder på min underbara häst Ebba!:love:
Hon är (såklart) ett sto 8år e.Levantos II ee. Karakoll

Kommentera gärna bilderna! All kritik kan framföras.

//P

PICT0385.jpg

PICT0384.jpg

PICT0383.jpg

PICT0381.jpg

Sv: Min stjärna!

Min häst är efter Artist och Levantos ll. Dock tycker jag inte man kan se levantos i min häst? vad tycker ni?

{80991C90-55E2-427A-BA86-97E3F905DB8D}.jpg

{A5F9672C-C064-4FCD-A92D-8F922BA732B5}.jpg

vilken skönhet :love:
har hon lika bra temperament som utseende så kan jag förstå att du tycker om henne :)

Jo hon har ett underbart temperament, numera:cool:

När jag fick henne så var hon väldigt jobbig att rida ut på, hon stegrade sig:mad: för det minsta lilla som hon tyckte va läskigt, och det kändes inte som om vi kom någontans alls men med mycket träning har hon blivit en helt annan häst.:love:
Nu är hon underbart go att rida ut på, vi brukar numera ta mysiga ridturer barbacka på ängarna och i skogen hemma hos oss.
Tänk bara va några månaders envishet kan göra för underverk.:smirk:

Tycker hon var kannon fin å jätte sött.

Tycker att du ska bygga lite mer rumpa om det går, tycker den ser lite platt ut (jag som gillar nordsvenskrumpor).

Nemen, är det inte på alingsås den 4-5/2? Jag var oxå där den 4:e o hoppade:) Hur gick det för dig o vilka klasser hoppade du?

Förövrig, jättefin häst:D

Tycker hon var kannon fin å jätte sött.

Tycker att du ska bygga lite mer rumpa om det går, tycker den ser lite platt ut (jag som gillar nordsvenskrumpor).

Tack, hon e så fin min pålle. Jo vi jobbar på mera rumpemuskler, hon har ganska platt kors men det kommer=)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
822
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 454
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 095
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka