Min stackars häst

Nikki o Fabian

Trådstartare
som fått pålagringar i båda fram o ej kan gå som dressyr häst. Han har får ej gå på böjt spår för att inte slita på kotorna.

Min fråga är nu. Hur jobbar du din kör häst, kör du bara eller rider ibland?

Enligt vet så kommer han hålla som körhäst. Visst han är redan körhäst, men jag vet inte om jag bara vill köra, så kom igen nu o kom med ideér så jag kan bli glad igen.

Sv: Min stackars häst

Kommer han aldrig att kunna ridas igen? Isåfall kvittar det vad vi skriver, han kommer ju endast att köras ändå...?

Det var verkligen tråkigt att höra.:cry: Din fina häst som jag har sett så mycket bilder och filmer på här på Buke.. Jättetråkigt.. Han är inte så gammal heller, va?

JennyK skrev:
Det var verkligen tråkigt att höra.:cry: Din fina häst som jag har sett så mycket bilder och filmer på här på Buke.. Jättetråkigt.. Han är inte så gammal heller, va?

Nope,han är bara 7.

Liknande trådar

Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 659
Senast: Claraclara
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 527
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 208
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
593
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna