min pojke =)

M

Mandis3n

Ville bara visa min allra finaste pojke när han satt så fint i snön !
Kan även göra så att ni får gissa ras för att göra det hela lite skojigare =)

kan berätta att han e blandning mellan något !


P2220209.jpg


/ A
 
Sv: min pojke =)

Jaa, Jag tror också Schäfer. ;)

Vad kan det mer vara ? :crazy:
 
Sv: min pojke =)

schäffer är rätt men sen då ??

kan säga att det är en mkt aktiv hundras men min lilla oden har endast 25 % av denna hunsdar i sig så det syns inte på honom, märks destomer !!

/A
 
Sv: min pojke =)

schäffer är rätt men sen då ??

kan säga att det är en mkt aktiv hundras men min lilla oden har endast 25 % av denna hunsdar i sig så det syns inte på honom, märks destomer !!

/A

Bordercollie?
Det kunde ju kanske förklara varför han är så mörk.
 
Sv: min pojke =)

Bordercollie?
Det kunde ju kanske förklara varför han är så mörk.

Haha ! Ja du klarade det !! :banana: :banana:

Han är 75% schäffer och 25% bordiecollie ! AHn ser ut som en svart schäffer men är lite spräcklig på tassarna.. Men gud vad han ska valla allt han kommer åt !
Til ochmed lilla syster vallade han som liten :P

/A
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 550
Senast: fixi
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 377
Senast: Troll
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: bobbbo
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 930

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp