EmelieR
Trådstartare
Jag har varit o parat min Jack Russel med en annan Jack Russel för 10 dagar sedan. Tyvärr så tror jag att hanen inte riktigt gillade att sitta fast för sedan har han bara torrjuckat på henne...
Förra gången jag tog valpar för 2,5 år sedan så parade jag i 2 omgångar (en annan hane) sedan ställde hon inte upp mer- löpet var klart... 4dagar.
Nu är det såhär att hon hittades med en annan hanhund i hålet....... 8 dagar senare...
Vilken är troligast att blir pappa? Båda?
Tror att kanske den första var för tidig men vet inte då hon blöder väldigt renligt. Jag får inte se något... Men eftersom hon ställde upp så långt efter...
Jättejobbigt då det inte är samma ras men iofs samma storlek åtminstonde...
Och om det nu tagit med båda- vilket dygn ska man räkna på....
Tänkte ta bort ev foster men eftersom det är så vanligt med livmodersinflammation vågar jag inte med all otur jag har nu för tiden...
OTUREN tar aldrig slut...
Förra gången jag tog valpar för 2,5 år sedan så parade jag i 2 omgångar (en annan hane) sedan ställde hon inte upp mer- löpet var klart... 4dagar.
Nu är det såhär att hon hittades med en annan hanhund i hålet....... 8 dagar senare...
Vilken är troligast att blir pappa? Båda?
Tror att kanske den första var för tidig men vet inte då hon blöder väldigt renligt. Jag får inte se något... Men eftersom hon ställde upp så långt efter...
Jättejobbigt då det inte är samma ras men iofs samma storlek åtminstonde...
Och om det nu tagit med båda- vilket dygn ska man räkna på....
Tänkte ta bort ev foster men eftersom det är så vanligt med livmodersinflammation vågar jag inte med all otur jag har nu för tiden...
OTUREN tar aldrig slut...