Min Morfar har lämnat oss.

annie_cool

Trådstartare
Hej vet inte hur jag ska skriva men just nu går jag genom en sak som jag inte vet hur jag ska göra men fick just reda på att min Morfar dött han dog i går i vad det vet jag inte än men det jag vet det är att han hade problem med sitt hjärta att han har varit sjuk sedan länge han var 79 år.Han bor i Florida så där har man varit många gånger.just nu går mina tankar till min mamma så klart och hans fru och son.

Detta är sant ljuger ej så skriv nått som är passande inga kränkande ord.

Hej vet inte hur jag ska skriva men just nu går jag genom en sak som jag inte vet hur jag ska göra men fick just reda på att min Morfar dött han dog i går i vad det vet jag inte än men det jag vet det är att han hade problem med sitt hjärta att han har varit sjuk sedan länge han var 79 år.Han bor i Florida så där har man varit många gånger.just nu går mina tankar till min mamma så klart och hans fru och son.

Detta är sant ljuger ej så skriv nått som är passande inga kränkande ord.

Beklagar sorgen :heart
Låter som om du har många fina minnen av honom i alla fall.

Jag har kommit över det nu och mår bra pratade med mamma i går om lite saker. Han hade en önskan att bli strödd över havet.

Tackar har kommit över beskedet nu jag visste att den dagen var in räknat för hans del han hade cancer,.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
19 198
Senast: MML
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 363
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10