Min lilla tant är jätte halt.

C

CherryRåby

Finns det någon som har någon erfarenhet av höftledsinflammation?
Undrar bara ifall nån vet hur bra dom blir efter en höftledsinflammation.
Eller blir dom bra?

Det är en sån lång historia... :cry: :cry: :cry:

Sv: Min lilla tant är jätte halt.

Finns det verkligen ingen som har råkat ut för det?? :cry:

Den r väl undersökt av vet?Kan inte dom ge diagnos?

Jag har varit hos veterinären annars hade jag aldrig fått reda på det.

Jag har haft en häst med just höftledsinflammation. Nu är det en del år sedan men vad jag minns så blev han helt bra från detta.
Han hade dock inte de bästa förutsättningarna då har var en jättehäst på nästan 1.80. Det skedde dessutom komplikationer vid höftledsröngen på djursjukhuset där han lyckdes skada sig illa vid uppvaket. Så om den rätt så långa konvalecensen berodde på den skadan eller höftleden minns jag faktiskt inte. Men det som är intressant i läget är ju att för din del veta att han blev helt bra i höften.

Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Nån med erfarenhet av hovbensfraktur? Min häst blev halt på ett bakben och hoppade på 3 ben. Kan efter smärtstillande både gå och stå på...
2
Svar
25
· Visningar
1 960
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 403
Senast: Stergo
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
1 016
Senast: Gunnar
·
Hästvård Hej, min häst fick en kraftig hovböld i mars o h stod på klinik i fem dagar. Väl hemma gick hon bandagerad en månad och skoddes sedan...
2
Svar
21
· Visningar
2 950
Senast: Missemus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21