hindalhunned
Trådstartare
Vad ska jag göra med min katt, jag får aldrig sova riktigt ordentligt längre. Hon väcker mig och min sambo skrikande mellan 4-6 på morgonen och vill ha mat. Hon skriker och gnäller och jag är rädd att grannarna ska vakna, det är väldigt lyhört i lägenheten och hon lever om tills hon får mat. Jag vill inte ge henne fri tillgång till mat iom att hon är lite för tjock och då skulle bli ännu tjockare. Jag har varit till veterinär och de kan inte hitta något fel på henne.
Problemet började för cirka 1,5 år sedan då vi flyttade till en ny lägenhet och nyligen tagit bort hennes kattkompis för att hon var sjuk. Sedan dess har hon varit omöjlig på morgonen. Hon är 8 år gammal och en steriliserad innekatt men jag har prövat ha henne ute men då vill hon bara in igen. Utöver detta är hon jättefin, social och jättekelig. Vad ska jag göra?
Problemet började för cirka 1,5 år sedan då vi flyttade till en ny lägenhet och nyligen tagit bort hennes kattkompis för att hon var sjuk. Sedan dess har hon varit omöjlig på morgonen. Hon är 8 år gammal och en steriliserad innekatt men jag har prövat ha henne ute men då vill hon bara in igen. Utöver detta är hon jättefin, social och jättekelig. Vad ska jag göra?