Min katt är knasig *film*

Sv: Min katt är knasig *film*

Ih!! Så där håller Tipex på när sambon nyser eller hostar oxå :D O mammas gamla katta gjorde så när man höll upp handen åt henne, typ gjorde stopp-tecken :D

Mamma har förut fått stå ut med att pappa snarkar. Numera får hon stå ut med en katt som pratar tillbaka ;) Katten och pappa har hela konversationer på natten tydligen :D

En av mina katter leker "vakthund" när posten kommer brukar hunden alltid gå mot dörren och muffa och då gör katten samma sak fast kurrar fram olika ljud.
Hunden är hennes stora idol och hon skall gå efter och göra precis som han gör:love: .

hihi va mysigt det låter...katter o hundar är ju inte alltid varandras idoler annars :D
roligt att du också säger "muffa", det gör vi med när vår hund gör de där små muffvovven ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 449
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 321
Senast: Juli0a
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 398
Katthälsa Jag är hundmänniska ut i fingerspetsarna och har således inte någon som helst erfarenhet av katter och dess vård, vi har dock en katt på...
Svar
19
· Visningar
9 241

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka