Min katt är död

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Hejgratäng
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 167
H

Hejgratäng

För 2 timmar sedan dog min katt. Överkörd
Jag kan inte fatta det. Han var den finaste och gosigaste katten någonsin, och d efinns ingen som kan ens nudda vid hans nivå
Det värsta var att han var alldelens varm när vi kom hem, så hade jag inte kört den extra rundan runt stället jag bor, hade han kanske levt nu.
75fbf35302bfd3afd9ad4e7ba7573f49_119_89.jpg

http://static.apberget.se/images/g/106/10635b4b87747e975c80263049ead653_119_89.jpg
http://static.apberget.se/images/g/a79/a7928eb8f173fb4d2c40692d55d87262_119_89.jpg

Sv: Min katt är död

ush vad jobbigt!

Det är aldrig kul att förlora ett djur! :cry:

men hur menade du med att om du inte kört runt stallet hade han kanske inte varit död nu? :confused: förstod nog inte riktigt samanhanget..

Tröstkramar i villket fall som helst!

Ja, jag blev super lessen när vi var tvungna att göra oss av med vår hund för att han vart aggresiv..

Det är aldrig varken lätt eller kul att förlora djur och folk.

Senast ändrad av en moderator:

Sänder tröstkramar.
Denna höst vill jag inte vara med om.
Blev själv också av med en av mina katter ikväll. Hon blev också påkörd :cry:
Förra veckan dog mina barns kanin :cry: .
För ca en månad sedan gick min älskade storebror bort :cry: :cry:
Uch säger jag bara.

Om han dog så fort så tror jag det hade varit svårt att rädda honom. Antagligen var det mycket inre skador som inte skulle gå att fixa.

Tröstkramar

Liknande trådar

Övr. Katt Igår fann vi ett gäng kattungar i ett grishus vi har på gården. Vi har ingen egen katt och vi vet inte vems det var. 4 härliga... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 834
Senast: DarkInNight
·
S
Katthälsa Nu finns inte min lilla vackra oriental bebis längre, han hann gå bort på min kudde, medans jag gick för att hämta hans mat, som jag... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 322
Senast: bengeten
·
Övr. Katt Jag har en katt... En söt sköldpaddsfärgad hona som är 2 år i pingst. Sen dag 1 då våran bebis föddes för 1,5 år sen har hon käkat... 2
Svar
32
· Visningar
4 304
Senast: ika77
·
K
Övr. Katt Våran älskade Tristan gick bort natten till i söndags. Detta är en hemsk historia och jag förstår inte hur vårt liv ska kunna bli helt...
Svar
6
· Visningar
1 279
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridbyxor
  • Födda-24