O
Ozzy07
Jag har en Jack Russell på fem månader som är världens mysigaste, men de senaste veckorna har han börjat gnaga på dörrkarmarna hemma så att tapeten lossnat på flera ställen. Han har varit hemma ensam förut, fler timmar än nu till och med och då har han mest legat och sovit. Nu verkar han mest rastlös och man blir ju orolig för vad han ska hitta på härnäst. Han får 1-2 timmars motion varje dag, träning och lek och är jätteduktig och kelig annars. Han har massor med ben och leksaker, men det verkar inte hjälpa.
Imorse var jag ute med honom en halvtimme innan jobbet, sen var han ensam fyra timmar och hade då bitit sönder tapeten vid dörren ut till hallen. Förut har han fått vara i hela lägenheten och det funkade i början, men sen har vi begränsat utrymmet så han inte ska fortsätta bita där han börjat.
Någon som har några tips?!?
Imorse var jag ute med honom en halvtimme innan jobbet, sen var han ensam fyra timmar och hade då bitit sönder tapeten vid dörren ut till hallen. Förut har han fått vara i hela lägenheten och det funkade i början, men sen har vi begränsat utrymmet så han inte ska fortsätta bita där han börjat.
Någon som har några tips?!?