Min Isa är död

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Quadrophenia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 093
Q

Quadrophenia

Min vackra kattflicka är död, och det är mitt fel! Isa är döv och får enbart gå ut i sele i sin löplina. Men har inte hennes dumma matte haspat fast fönstret ordentligt som tidigare varit öppet så måste man ju gå ut och undersöka världen lite själv, självklart så är ju den stora vägen mest intressant där bilarna kör så fort och inte tittar efter små vita katter som inte hör ngt så när matte kommer hem cyklandes från stallet så hittar hon Isa död på vägen. Hon ligger där så fint som om hon sover, men det blodiga huvudet säger ngt annat. Och det gör så fruktansvärt ont!!!! Min vackra underbara katt jag älskar dig så mkt och det gör så ont, och det är bara för att jag inte stängde fönstret ordentligt, hur ska jag någonsin kunna förlåta mig själv. Förlåt Isa förlåt så fruktansvärt mkt, jag hoppas bara att du dog direkt och att du inte hann känna någonting. Att du får ett fortsatt underbart liv i katthimlen och att du förlåter mig så småningom, älskar dig din matte!!

Sv: Min Isa är död

:( :( :( :( :( :( :( :( *tröstkram*
Det var ju inte ditt fel, snarare den bilföraren som brände förbi ett hus, körde över en katt och sen inte sa till dej :mad:

Jag trodde min katt skulle dö för inte så länge sen, han hade öppnat ett skåp i köket, rivit ut mina Jivovital (dödligt i för hög dos) jag hittade några som var slickad på på golvet och flera stycken saknades.
Som tur är skadades han inte men hade han dött av hjärtsnurp vet ja inte vad jag hade gjort.

Sv: Min Isa är död

:cry: skickar en kram till dig... Men jag kan inte låta bli att irritera mig på dom som kör på katter eller andra djur. Man måste ju känna om man kör på nåt... då kan man väl iallafall stanna och se hur det gick och kanske lägga den stackars katten på sidanav vägen eller nåt... :cry:

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 777
B
Övr. Hund kom hem för nån timme sedan efter att ha skjutsat mina föräldrar tillsammans med min pojkvän, jag skyndar ut i stallet för att ta in... 2
Svar
25
· Visningar
12 238
Senast: hastflicka
·
R
Övr. Katt Jag måste bara berätta om min lilla fröken för hon är bara så underbar. Det började i morse då jag upptäckte att hon såg ofantligt...
Svar
4
· Visningar
1 519
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 412

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden
  • Behöver katten en ny kompis?

Hästrelaterat

Tillbaka