Min hund har inte bajsat

Lampan

Trådstartare
Nu på morgonen
Hur länge ska jag avakta, innan jag gör något?
Finns det något jag kan ge honom?

Jag håller nu på och byter torrfoder
Han åt tidigare taste of the wild, han va lite lös i magen av det
Nu äter han hälften Pronature och har redan blivit fast. Han får också några bollar Mush för smakens skull.
 
Ser inget konstigt med en försenad eller utebliven bajs. Speciellt inte under ett foderbyte. Han kanske tar upp detta fodret bättre och behöver inte skita lika mycket.
 
Ser inget konstigt med en försenad eller utebliven bajs. Speciellt inte under ett foderbyte. Han kanske tar upp detta fodret bättre och behöver inte skita lika mycket.
Tack för svar
Kan jag verkligen avvakta tills i morgon om han inte bajsar ikväll?
Hur länge kan dom gå, utan att ha besvär?
Finns det något jag kan köpa på Apoteket och ha hemma?
 
Ser inget konstigt med en försenad eller utebliven bajs. Speciellt inte under ett foderbyte. Han kanske tar upp detta fodret bättre och behöver inte skita lika mycket.
Tack för svar
Kan jag verkligen avvakta tills i morgon om han inte bajsar ikväll?
Hur länge kan dom gå, utan att ha besvär?
Finns det något jag kan köpa på Apoteket och ha hemma?
 
Ser inget konstigt med en försenad eller utebliven bajs. Speciellt inte under ett foderbyte. Han kanske tar upp detta fodret bättre och behöver inte skita lika mycket.
Tack för svar
Kan jag verkligen avvakta tills i morgon om han inte bajsar ikväll?
Hur länge kan dom gå, utan att ha besvär?
Finns det något jag kan köpa på Apoteket och ha hemma?
 
Är hunden skitnödig kommer den försöka bajsa. Om den då inte kan bajsa, dvs är förstoppad så får du ju aggera.
Min lille blir förstoppad på spannmålsfritt. På färskfoder sket han betydligt mer sällan.

Om du är orolig så se till att hunden får röra ordentligt på sig en längre stund. Då brukar magen komma igång.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 696
Hundhälsa Jag behöver tips på bra torrfoder att ge som kompliment till musch. Jag har en sexmånaders kastrerad dvärgpudel som äter musch med god...
2
Svar
31
· Visningar
2 646
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Jag kom hem efter nattjobb till sjuk hund :(. Han hade kräkts i hela huset under de två timmarna han var ensam hemma och även kissat...
2
Svar
29
· Visningar
2 699
Senast: Tualma
·
Hundhälsa Vår äldre hund (grönis) på 9 år som är väldigt kräsen i maten tycker att vår valps foder (Dogge professional puppy) är jättegott, han...
Svar
1
· Visningar
503

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp