Min hund fångar råttor/sork.

Sv: Min hund fångar råttor/sork.

Jag hade råttor som husdjur innan, och då brukade Birk stoppa in huvudet i buren, och så lät han råttorna klättra på honom.

Den ena råttan bet honom rakt på nosen, men inte brydde sig Birk om det!

Min förra hund var femomenal på att ta möss. Hon var en inte så smidig golden.
Min sambo tände henne på en mus som fastnat i en fodertunna och efter det var hon helt stollig i foderkammaren:D .

Det var ganska roligt att se , när hon jagade var hon så otroligt graciös och fokuserad.:devil:

Min jrt klippte en skogsmus i stallet en gång, jädrans så snabb hon var!

Nej, mina har jagat fatt möss flertalet gånger men de har hunnit undan..:D ..Däremot kan jag vara glad att det var galler mellan hundarna och en väns kaniner en gång då de fick följa med dit för då var de jävlar i mig så sugna att fradgan frodades runt munnen:eek:

En rolig grej som hände förra året var när Zita lyckades fånga in sin första mus för istället för att käka upp den, som jag trodde hon skulle göra, tog hon den i mun, tryckte upp den i gommen med hjälp utav tungan och bar sedan hem den levande in i huset.

Jag hade råttor som husdjur innan, och då brukade Birk stoppa in huvudet i buren, och så lät han råttorna klättra på honom.

Den ena råttan bet honom rakt på nosen, men inte brydde sig Birk om det!

Vad för ras är din Birk?

En rolig grej som hände förra året var när Zita lyckades fånga in sin första mus för istället för att käka upp den, som jag trodde hon skulle göra, tog hon den i mun, tryckte upp den i gommen med hjälp utav tungan och bar sedan hem den levande in i huset.

Hahahah, lyckliga mus!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 854
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 501
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Jag funderar fram och tillbaka. När en familj har olika behov av hund, hur gör man, hur tänker ni? Vi har en fem år gammal fransk...
2
Svar
33
· Visningar
2 983
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar