Min hoppsits

Sv: Min hoppsits

Tycker inte de ser så hemskt ut. Jag tycker bara du behöver räta upp överlivet litegrann. Men de är inget som ser dåligt ut eller verkar se ut som ett problem.

Tycker inte det var farligt alls :). Snarare ser det ut som att du håller balansen i armarna, om du kom upp lite mer och försökte hålla balansen i benen istället så går det nog bättre.. ;)

Jag tycker att du har en fin sits, men att du kan räta upp dig ngt, och du blir som du säger ngt ihopkurad (har det problemet ibl. jag med..) Det ser ut som att stigbygeln hamnar ganska långt in på foten, vilket kan vara grunden till att du hamnar lite för mykt framåt. Försök att ha stigbygeln lite längre ut så att du kan trampa ner hälen ordentligt.

Du verkar ha en väldigt trevlig pålle. :bump:
Lycka till!

ser fint ut! :D tänk lite fram och ner med underskänkeln i språnget bara : )

Liknande trådar

Trädgård & Växter Grannen har en växt som sprider sig utav bara sjutton, via rotsystem och det håller på att ta över mitt jordgubbsland! Och driver mig...
2
Svar
23
· Visningar
3 794
Senast: tanten
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 381
Senast: Magiana
·
Utrustning För ca 2 veckor sedan hade ägaren till hästen (jag är medryttare) ute en hästfysioterapeut/sadelutprovare som behandlade och kollade de...
2
Svar
35
· Visningar
6 193
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 913
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈