P

Pretty_Fly

har börjat springa över folket som ska ta in sina hästar. eller hur ska jag förklara? hon går med två hästar och ägaren till dom tar in dom samtidigt.... då blir det väldigt svårt för henne att hålla min häst inne, så hon sprang ut för ett par dagar sen o sprang över människan i fråga. säkert inte meningen men men...
o nu har hon börjat på o ska ut så fort dom ska hämta sina hästar. mot mej har hon full respekt o skulle aldrig göra så. vad ska jag göra? idag sprang hon ut igen men inte över någon. elen funkar men hon skiter i den! antagligen tar hon med bogen o bara går....
allting funkar ju för mej. jag har full koll på henne. men hur får man henne att vara likadan mot alla andra?!
 
Om den som tar in hästarna tar din häst först kanske det hjälper?
Annars så behöver väl den som tar in hästarna visa din häst vem som bestämmer.
 
alltså tanken är ju att min häst ska vara kvar ute eftersom dom tar in sina så tidigt....
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 601
Senast: Freazer
·
Hästhantering Hej, Jag har stött på ett antal hästar på min ridskola som vid skötsel och borstning börjar ”vifta” med framhovarna och liksom ”dunkar”...
Svar
5
· Visningar
784
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 299
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp