Min häst har fått mustach!

Sv: Min häst har fått mustach!

Ja ungefär hade min ena häst oxå:D
Lagomt.

Övrigt/KL

Ser ingen "fara" att trimma ner en eventuell decimeter lång mustasch till en kortare. :)

Åh herrejisses så sött! :D

Min väninna har just en liten ponny som har en sån rejäl snorstopp på mulen, det ser otroligt charmigt ut. Men jag skall erkänna att jag blev stöss när jag såg henne första gången, för jag har faktiskt aldrig någonsin sett en häst som haft mustasch förut :)

Min tinker har också en liten musch...
P1050120.jpg

Det är ingen skugga... han har sån mustasch på vintern :) Det är jättemysigt när han druckit vatten och vill gosa ;)

Oj, det var en rejäl mustasch!:o

Så länge min lilla tonåring bara har sin lilla cm-mustasch så låter jag nog den va. Växer den mer så kommer den att bli ansad.

Har sett en tinker innan med en rejäl mustasch. Men ett halvblod/fullblod ser ju lite konstig ut i mustasch tycker jag nog ;).

Hur charmigt som helst med mustage på hästarna. Jag bara älskar buke för trådar som denna.

Får upp denna texten:
"Bilden saknas eller så har du inte behörighet att se den."

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
9
· Visningar
1 121
Hästvård Min kära lilla shettis verkar för andra året i rad välja fel sommarpäls. Han blir i år 20 år & är tokigt fräsch & pigg. Han har i...
Svar
5
· Visningar
2 414
Senast: Buck
·
G
Hästmänniskan Om inte den här tråden ligger rätt får moderatorn gärna flytta den ;) Jag har ett importerat halvblod, sto, 12 år gammal. Hon har...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 377
Senast: Buckingham
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka