J
Jennifer80
Vad kan det här vara för ngt? Är det ngn som upplevt kanske samma sak?
Så här är det, min arab är väldigt snubblig, dessutom när vi en gång galopperade på banan och skulle sakta av då gjorde han det så tvärt att han tappade balansen och gick ner på knän
? Han gjorde sig inte illa det gick bra, men sedan har det även hänt att när jag lyfte framhoven ett paar minuter så tappade han balansen även då och gick ner på knän. Det händer inte jämt men nu på sistone har det hänt några gånger, sist hände det idag, när jag lyfte höger fram för att göra ren hoven, då skulle han klia sig på magen vänster sida. När han böjde sig blev det en otrolig last på mig och jag märkte hur han tappade balansen, så då gick han ner igen.
Vad är det för fel ?
Har inte varit med om ngt liknade hos andra hästar.
Han är frisk och pigg annars. Kan det vara värmen? Snälla hjälp mig. Vill inte att han mår dålig/ är sjuk
Så här är det, min arab är väldigt snubblig, dessutom när vi en gång galopperade på banan och skulle sakta av då gjorde han det så tvärt att han tappade balansen och gick ner på knän
Vad är det för fel ?
Han är frisk och pigg annars. Kan det vara värmen? Snälla hjälp mig. Vill inte att han mår dålig/ är sjuk