C
calind
Hon har gallor sedan en månad tillbaka i haserna. Detta har kommit sedan jag utökat motionen lite. Främst börjat träna henne i skritt för öppna och sluta, böjning mm. Hon har tidigare i vinter fått en spark i ena hasleden och har tagit det lugnt hela vintern. Har sakta men säkert ökat på motionen och träningen. Mycket från skritten, men har börjat köra lite och trava lite mera. Gallorna i kotlederna bak försvinner efter hon jobbat, men hon får små gallor i båda hasleder när hon jobbat. De minskar när hon fått stå ngn dag. Hon är inte varm eller halt eller verkar ha ont av det men man blir ju brydd. Har inte kontaktat veterinär än, vi har 30 mil nämligen. Tänkte kolla om det är nån på bukefalos som har varit med om nåt liknande och vad har ni gjort då???
De flesta jag talat med tycker inte att det är nåt att bry sig om så länge hon inte verkar ha ont och är halt. Det finns många med gallor i hasen och de funkar som vanligt får jag höra....men man blir lite fundersam...
De flesta jag talat med tycker inte att det är nåt att bry sig om så länge hon inte verkar ha ont och är halt. Det finns många med gallor i hasen och de funkar som vanligt får jag höra....men man blir lite fundersam...