Min ena vovve

Denver

Trådstartare
Har precos lärt mig ladda upp bilder på photobucket.. därför lägger jag in en provbild här :)

edvinisoffan.jpg

Sv: Min ena vovve

åh, en papillon! Fin den var! Hjälpte till mkt med en sån för ett gääng år sedan! :love:

Åh, vad fin :love: :love: !

En sådan vill min son ha, och jag tycker att det verkar vara en bra idé, jag skötte om en sådan när jag jobbade som PA ett tag och tuffare hund får man ju verkligen leta efter! Han hade allt som jag vill ha i en hund, möjligtvis är jag lite skeptisk mot storleken, jag vill gärna ha lite höjd på hunden..... Men det får bli en sån när sonen flyttar upp till mig (han bor växelvis hos mig och sin pappa, men kommer väl bo här mer när gymnasiet börjar om ett och ett halvt år), absolut!

Det är en tuff hund i liten förpackning :D Men underbara är dom verkligen.... Edvin är väl mest som en liten border collie.. älskar att valla o jaga.. O han är väldigt pussig till skillnad mot min westie hane :angel:

nevin skrev:
Åh, vad fin :love: :love: !

En sådan vill min son ha, och jag tycker att det verkar vara en bra idé, jag skötte om en sådan när jag jobbade som PA ett tag och tuffare hund får man ju verkligen leta efter! Han hade allt som jag vill ha i en hund, möjligtvis är jag lite skeptisk mot storleken, jag vill gärna ha lite höjd på hunden..... Men det får bli en sån när sonen flyttar upp till mig (han bor växelvis hos mig och sin pappa, men kommer väl bo här mer när gymnasiet börjar om ett och ett halvt år), absolut!

Liknande trådar

Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 705
Senast: Tantan
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 525
Hundhälsa Har en hund på drygt 2,5 år som haft problem med magen och därför går på elimineringsdiet. Hills z/d, färskt hjortkött, standardt immun+...
Svar
5
· Visningar
430
Senast: Sol
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka